Lirik lagu the weeknd the hills dinyanyikan oleh THE WEEKND, silahkan tonton video mp3 lagu the weeknd the hills

Lirik Lagu the weeknd the hills


your man on the road, he doing promo
you said keep our business on the low low
i'm just tryna get you out the friend zone
'cause you look even better than the photos
i can't find your house, send me the info
driving through the gated residential
found out i was coming, sent your friends home
keep on tryna hide it but your friends know

i only call you when it's half past five
the only time that i'll be by your side
i only love it when you touch me, not feel me
when i'm fucked up, that's the real me
when i'm fucked up, that's the real me, yeah
i only fuck you when it's half past five
the only time i'd ever call you mine
i only love it when you touch me, not feel me
when i'm fucked up, that's the real me
when i'm fucked up, that's the real me, babe

i'ma let you know and keep it simple
tryna keep it up, don't seem so simple
i just fucked two bitches 'fore i saw you
you gon' have to do it at my tempo
always tryna send me off to rehab
drugs start to feeling like it's decaf
i'm just tryna live life for the moment
and all these motherfuckers want a real love

i only call you when it's half past five
the only time that i'll be by your side
i only love it when you touch me, not feel me
when i'm fucked up, that's the real me
when i'm fucked up, that's the real me, yeah
i only fuck you when it's half past five
the only time i'd ever call you mine
i only love it when you touch me, not feel me
when i'm fucked up, that's the real me
when i'm fucked up, that's the real me, babe

hills have eyes, the hills have eyes
who are you to judge, who are you to judge?
hide your lies, girl, hide your lies
only you to trust, only you

i only call you when it's half past five
the only time that i'll be by your side
i only love it when you touch me, not feel me
when i'm fucked up, that's the real me
when i'm fucked up, that's the real me, yeah
i only fuck you when it's half past five
the only time i'd ever call you mine
i only love it when you touch me, not feel me
when i'm fucked up, that's the real me
when i'm fucked up, that's the real me, babe

what about love? what about love?
[translated in amharic (ethiopian language):
??????
?? ???
??????
?? ??? ??? ??? ??? ???
?? ??? ??? ??? ??? ???]

[english transliteration:
ewedihalehu
yene konjo,
ewedihalehu
yene fikir, fikir, fikir, fikir
yene fikir, fikir, fikir, fikir]



>> Semua lagu Dari : THE WEEKND



  Lirik Lainnya


    the weeknd in the night
    all alone she was livingin a world without an end or beginningbaby girl was living life for the feelingbut i don't mind, i don't mindand all the wrongs she committedshe was numb and she was so co dependentshe was young and all she had was the citybut i don't mind, i don't mindand i know that she's capable of anything, it's rivetingbut when you wake up she's always gone, gone, gonein the night she hears their callingin the night she's danc

    the weeknd earned it
    you make it look like it’s magic'cause i see nobody, nobody but you, you, youi'm never confusedhey, heyi'm so used to being used[pre hook:]so i love when you call unexpected'cause i hate when the moment's expectedso i'ma care for you, you, youi'ma care for you, you, you, you, yeah[hook:]'cause, girl, you're perfectyou're always worth itand you deserve itthe way you work it'cause, girl, you earned it (shit)

    the weeknd shameless
    say it louder, say it louderwho's gonna love you like me, like me?say it louder, say it louderwho's gonna touch you like me, like me?ooh, said you wanna be good but you couldn't keep your composureooh, said you wanna be good but you're begging me to come overooh, come overooh, saying who's gonna fuck you like me? yeahi don't wanna hurt you but you live for the paini'm not tryna say it but it's what you becameyou want me to fix you but it's ne

    the weeknd can't feel my face
    and i know she'll be the death of me, at least we'll both be numband she'll always get the best of me, the worst is yet to comebut at least we'll both be beautiful and stay forever youngthis i know, (yeah) this i knowshe told me, don't worry about it. she told me, don't worry no more. we both knew we can't go without itshe told me you'll never be alone oh oh, whoai can't feel my face when i'm with youbut i love it, but i love it, ohi can't

    the weeknd acquainted
    baby you're no good'cause they warned me bout your type girli've been ducking left and rightbaby you're no goodthink i fell for you, i fell for you, i fell for youyou got me puttin' time in, time innobody got me feeling this wayyou probably think i'm lying, lyingi'm used to bitches comin' right 'wayyou got me touchin' on your bodyyou got me touchin' on your bodyto say that we're in love is dangerousbut girl i'm so glad we're acquainte

    the weeknd the hills
    your man on the road, he doing promoyou said keep our business on the low lowi'm just tryna get you out the friend zone'cause you look even better than the photosi can't find your house, send me the infodriving through the gated residentialfound out i was coming, sent your friends homekeep on tryna hide it but your friends knowi only call you when it's half past fivethe only time that i'll be by your sidei only love it when you touch me, not feel

    the weeknd often

    the weeknd tell your friends

    the weeknd losers

    the weeknd real life

    rachel platten you're safe

Lagu Populer Indonesia

Tulus Monokrom

Raisa Tentang Cinta

Anggun Kotak Teka Teki

RAN Salamku Untuk Kekasihmu Yang Baru

Agnez Mo Sebuah Rasa

D Masiv Dengarlah Sayang

Lyla Dalam 2 Kisah

Mytha Denganmu Cinta

Afgan Jalan Terus

GAC Never Leave Ya


Lagu Populer US

ZAYN and Taylor Swift I Dont Wanna Live Forever (Fifty Shades Darker)

Clean Bandit Rockabye

THE CHAINSMOKERS Closer

BRUNO MARS 24K Magic

THE WEEKND Starboy

Rag n Bone Man – Human

The Weeknd – I Feel It Coming

Maroon 5 Dont Wanna Know

RAE SREMMURD Black Beatles

Machine Gun Kelly Bad Things


Lagu Baru

DAVID BOWIE When I Met You
You have just everythingBut nothing at allNow the moon is darkFeels like pain againYou could feel my breathYou opened my eyesFor I could not seeWhen I met youWhen I met you (You're feeling depressed)I could not speak (You're drowning in pain)You opened my mouth (You're walking in midst)You opened my heart (You're leaving again)My spirit…

DAVID BOWIE Killing A Little Time
I staggered through this criminal reignI'm not in love, no phony painCreeping through this tidal waveNo warm embrace, just a lover's grainThis symphonyThis rage in meI've got a handful of songs to singTo sting your soulTo fuck you overThis furious reignI'm falling, manI'm choking, manI'm fading, manAnd broke and blindI'm…

DAVID BOWIE No Plan
Here, there's no music hereI'm lost in streams of soundHere, am I nowhere now?No planWherever I may goJust whereJust thereI amAll of the things that are my lifeMy desiresMy beliefsMy moodsHere is my place without a planHereSecond AvenueJust out of viewHereIs no traffic here?No…

DAVID BOWIE Lazarus
Look up here, I’m in heavenI’ve got scars that can’t be seenI’ve got drama, can’t be stolenEverybody knows me now Look up here, man, I’m in dangerI’ve got nothing left to loseI’m so high it makes my brain whirlDropped my cell phone down below Ain’t that just like me By the time I got to New YorkI was living like a kingThen I used…

DROPKICK MURPHYS Until The Next Time
Now the time has come for livingFor here now we shall returnWe were so glad we could make itBut so sad we gotta runWell, it might be a long time'Til we raise another glassYou can rest assured that next timeWe'll have ourselves a laughYeah, we'll have ourselves a laughWe'll meet againDon't know where, don't know whenWe all had…

DROPKICK MURPHYS 4-15-13
We're all just people tryin' to get alongWe're all just people tryin' to make our wayWe're all just people tryin' to make it through another dayWe're all just people tryin' to get alongWe're all just people tryin' to make our wayWe're all just people tryin' to make it through another dayI'm a tinker, I'm a tailor, I'm a soldier, I'm a sailor,…

DROPKICK MURPHYS You'll Never Walk Alone
When you walk through a storm, hold your head up highAnd don't be afraid of the darkAt the end of the storm, there's a golden skyAnd the sweet, silver song of a larkWalk on through the windWalk on through the rainThough your dreams be tossed and blownWalk on, walk onWith hope in your heartsAnd you'll never walk aloneYou'll never walk aloneWhen…

DROPKICK MURPHYS Kicked To The Curb
I ain't got no money (Nope)I spent it all on you (Oh)I ain't got no money, honeyI don't know what to doI ain't got no girlShe kicked me to the curb (Damn)I ain't got no honey andShe took all my moneyI shake my fist at the skyI smash my head on the wallIt doesn't change a god damn thing'Cause I'm gone and lost it allSo…

DROPKICK MURPHYS I Had A Hat
I had a hat when I came in and I hung it on the rackAnd I'll have a hat when I go out or I'll break somebody's backCasey wore his brand new hat to Murphy's wake last nightSomeone stole my hat boys, it started up a fightCasey smashed the furniture, the radio as wellHe nearly woke the corpse up when he began to yellI had a hat when I came in and I hung it on the rackAnd I'll…

DROPKICK MURPHYS Paying My Way
Wake and prayWork all dayI walk past the places that I used to layNow I'm paying my wayI'm paying my waySome days are hardSome days are longSome days I'm weakSome days I'm strongI'm paying my wayI'm paying my wayI'm paying my wayI'm paying my wayMy hopes are so much higherDon't…